Covid штовхає Hugo Boss у мінус
Як і багато інших модних компаній, минулого року Hugo Boss сильно постраждала від наслідків пандемії коронавірусу. Бренд очікує відновлення у другій половині 2021 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Через тимчасове закриття магазинів та далекосяжні обмеження на міжнародні поїздки, оборот німецької групи зменшився не менше ніж на 31% - до 1,95 млрд євро. Криза призвела до того, що Hugo Boss закінчила рік з неабиякими збитками: її операційний результат опустився на 236 мільйонів євро нижче нуля порівняно з 344 мільйонами прибутку в 2019 році.
Інтернет-продажі Hugo Boss стрімко зросли - майже на 50%. Електронна комерція вперше дозволила компанії подолати межу в 200 мільйонів євро онлайн-продажів. Інтернет-магазин розширився до 32 додаткових ринків. Однак, порівняно з іншими великими модними брендами, такими як Mango, частка цих продажів в Інтернеті все ще обмежена.
Hugo Boss припускає, що відновлення після блокування Covid дійсно почнеться лише протягом другої половини року, періоду, протягом якого компанія прагне до "значного поліпшення" обсягів продажів та доходів.
Читайте також: Акции Hugo Boss рухнули до десятилетнего минимума
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: коронавірус, мода, рітейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар