Pinduoduo вперше обійшла Alibaba за кількістю користувачів і стала найбільшою e-commerce компанією Китаю

Китайський онлайн-ритейлер Pinduoduo відзвітував про рекордну кількість активних покупців у 2020 році - 788,4 млн. За цим показником компанія вперше випередила Alibaba, з її 779 млн активних покупців за той же період, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
Згідно зі звітом, виручка Pinduoduo збільшилася на 146% за рахунок зростання сегмента онлайн-покупок до 26,55 млрд юанів ($ 4,08 млрд). При цьому чистий збиток скоротився до 1,38 млрд юанів з 1,75 млрд юанів роком раніше.
Reuters пише, що Pinduoduo представляє клієнтам можливість отримувати великі знижки при спільних закупівлях із друзями, що могло допомогти залучити покупців, які втратили в доходах під час пандемії.
Однак реакція ринку на звіт рітейлера виявилася негативною: на премаркеті 17 березня акції Pinduoduo впали на 5,8%, до $ 149,87 за штуку станом.
Читайте також: Влада Китаю вимагає від Alibaba позбутися медіаактивів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар