У Франції зростають витрати на продукти харчування

У першому місяці 2021 року видатки на їжу у Франції виросли на 8,8%. Зокрема, через комендантські години онлайн-покупки збільшилися до 9%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
Згідно даними Nielsen, за перший період 2021 роки (з 4 січня по 31 січня), товарообіг FMCG у великого і середнього харчового рітейла прискорив своє зростання на + 6,9%, і це завдяки харчовому сектору (+ 8,3%).
Заморожені продукти продовжують демонструвати найбільше зростання - + 14,3% у вартості (морозиво + 30,4% і заморожена птах + 22,4%).
Свіжі продукти займають друге місце з + 9,1% вартості (завдяки споживанню свіжої риби / ракоподібних + 35,7%).
Бакалія і напої також прискорили своє зростання у вартості: + 8,2% і + 6,4% відповідно.
Читайте також: У Франції ІКЕА звинувачують у стеженні за співробітниками і клієнтами
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар