02 апреля 2021

Nestlé модернізує кондитерську упаковку для зменшення використання пластику

Nestlé модернізує кондитерську упаковку для зменшення використання пластику
1513

Nestlé переробила упаковку для своїх солодощів у Великобританії та Ірландії, щоб використовувати в середньому на 15% сировини. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на FoodBev Media.

З наступного місяця бренди, серед яких Milkybar, Aero Bubbles, Munchies, Rolo, Yorkie та Rowntree’s Randoms, будуть продаватися у нових вужчих упаковках.

Nestlé очікує, що зміни упаковки призведуть до того, що щороку щонайменше 83 тонни первинного пластику вилучатимуться із ланцюга поставок.

Компанія, яка щороку продає приблизно 140 мільйонів одиниць кондитерських виробів у Великобританії та Ірландії, також стверджує, що цей крок дозволить заощадити 130 тонн викидів CO2 щороку.

Шеріл Аллен, керівник відділу екологічного захисту кондитерського виробника, зазначила: «Nestlé докладає всіх зусиль, щоб до 2025 року зменшити використання нержавіючої пластмаси на третину. Вилучення 15% упаковки є важливим кроком до цієї мети. Цей крок дозволить не лише заощадити на кількості первинного пластику, який ми використовуємо щороку, він матиме значні переваги у всьому нашому ланцюжку поставок у Великобританії та Ірландії.

Наприклад, це означає, що для транспортування потрібно менше вантажівок. Загалом ми зможемо щороку вилучити з британських доріг еквівалент 331 вантажівки, заощаджуючи 71 472 дорожні милі та 130 тонн викидів CO2».

Читайте також: Nestle виводить на український ринок рослинне м’ясо

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги