30 квітня 2021

«Фрекен БОК» оголошує конкурс на розробку айдентики для новинки – пакети для сміття Flexy

«Фрекен БОК» оголошує конкурс на розробку айдентики для новинки – пакети для сміття Flexy
2141

«Фрекен БОК» випустив новинку - пакети для сміття «Flexy» та оголошує конкурс серед креативних агенцій і молоді для розробки його айдентики. Роботи переможців мають шанс стати новою комунікаційною платформою для продукту та запуститися у комерційний продаж, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Ми хочемо підтримати креативну та творчу молодь і зараз саме час приділити їм додаткову увагу, адже рік пандемії негативно вплинув, у тому числі, і на цю індустрію. Саме тому ми вирішили запустити конкурс для талановитих українців, адже розуміємо, наскільки важливо на старті кар’єри поповнити свої резюме реальними кейсами, а враховуючи обсяги та можливості бренду «Фрекен БОК» - це стане додатковим досвідом роботи з одним із найбільших лідерів ринку FMCG в Україні», - коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director корпорації «Біосфера».

У межах конкурсу організатори виділяють 3 номінації:

Product: Айдентика продукту (етикетка, мокап)

Retail effect: POS матеріали (будь-які матеріали, які можна використовувати instore. Наприклад, дисплеї, шоу-бокси, рекламні матеріали)

Communication: Комунікаційна ідея (ідея для промо-ролика, для колаборації з блогерами, event-маркетингу).

Конкурсні роботи буде оцінювати команда маркетингу бренду «Фрекен БОК» на чолі з засновником і СЕО корпорації Андрієм Здесенко. Головними елементами, на які буде звертати увагу професійне журі стануть: наскільки роботи відповідають місії, цінностям та маркетинговим підходам корпорації, розкривають переваги продукту, адаптивність концепції під різні канали комунікації та інші.

Учасники конкурсу будуть змагатися за можливість реалізації їхнього проєкту,  три смартфони Iphone 12 і продукцію брендів корпорації.

Прийом заявок триватиме до 15 травня 2021 року, а подати її на розгляд та ознайомитися з вимогами та правилами конкурсу можна за посиланням: https://sfera.ua/creative-competition

Структура пакетів для сміття «Flexy» і процес виробництва оригінальні для ринку України та розроблені технологами і маркетологами корпорації «Біосфера». Відмінність цієї лінійки від інших полягає у тому, що завдяки оригінальній ромбовидній структурі плівки, пакет не розривається, якщо у ньому знаходяться гострі та об’ємні речі, а навпаки розтягується та набуває форми предметів. Для випуску такої продукції корпорація закупила спеціальне обладнання, яке виробляє потрібний матеріал. Окрім цього, пакети для сміття «Flexy» стали більш місткими, надійнішими та краще захищають від протікань, розривів та проколів гострими предметами, а у складі кожної одиниці товару міститься до 80% переробленого пластику.

Придбати новинку від бренду «Фрекен БОК» можна у найпопулярніших торгових мережах та на сайті Sfera.ua

Довідка про компанію:

Корпорація «Біосфера» – це один із лідерів виробництва та дистрибуції товарів для дому та особистої гігієни в Україні, Східній Європі та Центральній Азії. Продукція компанії представлена на більш ніж 30 ринках від Естонії до Танзанії, а в продуктовому портфелі компанії понад 2 000 найменувань продукції.

Корпорація «Біосфера» об'єднує такі загальновідомі торгові марки, як «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik, Novita, Eventa, Superfresh, PROservice і багато інших.

Сучасні потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 тис. м2, а також логістичними комплексами площею 18 тис. м2. Також спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» володіє заводом в Естонії площею 8,5 тис. м2.

Читайте також: Санта не приїде? Фрекен БОК запускає серію різдвяно-новорічних роликів у продовженні кампанії «Окремо ми разом»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 


Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також