Waitrose вилучає 30 тонн пластику з упаковки готової офісної їжі

Британський рітейлер Waitrose & Partners перезапустив свій асортимент продуктів харчування для офісів зі значним зменшенням упаковки в очікуванні скорого відновлення праці в офісах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Торгівельна мережа перезапустила продажі великих упаковок сандвічів і рулетів загальною кількістю 10 SKU, але тепер ці набори міститимуть на 65% менше упаковки, що заощадить 30 тонн пластику на рік.
Роздрібний продавець переробив дизайн упаковки, і тепер вона поставляється без зовнішньої твердої кришки, а нижня основа стала картонною. Нові коробки та плівка повністю переробляються.
Ребекка Ніл, партнер та розробник продуктів, Food to Go, Waitrose, сказала: «Насправді було важливо відновити наші сендвіч-блюда з меншою кількістю упаковки, оскільки вони традиційно покладаються на пластик - і ми хочемо запропонувати більш стійку альтернативу напередодні літа і розваг».
У березні компанія Waitrose оголосила про плани більше не продавати дитячі журнали, що містять одноразові іграшки, намагаючись зменшити кількість пластику.
Нещодавно рітейлер вдруге поспіль посів перше місце у щорічній таблиці Грінпіс, де зазначається, як супермаркети зменшують кількість одноразового пластику в магазинах.
Читайте також: Waitrose представляє програму для моніторингу добробуту сільськогосподарських тварин
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар