Спонсори дистанціюються від Олімпіади в Токіо через непопулярність змагань

Зазвичай спонсори Олімпійських ігор охоче розповідають у своїй рекламі, на сайтах і упаковках товарів, що вони сприяли проведенню цього престижного змагання. Але з Іграми в Токіо все трохи інакше, повідомляє TradeMaster.UA.
Як пише Financial Times, деякі з 47 спонсорів нинішньої Олімпіади залучили консультантів по маркетингу, щоб визначити, чи не зашкодить їхнім брендам зв'язок із нинішніми Іграми. Причина в тому, що більшість японців, за даними опитувань, проти проведення змагань під час пандемії і економічної кризи.
Основне питання, яке турбує компанії, - чи варто їм використовувати олімпійську символіку у своїх рекламних кампаніях, на сайтах і упаковках товарів.
Прийняти рішення потрібно не пізніше ніж за шість тижнів до Олімпіади, в іншому випадку спонсори зазнають збитків за скасування рекламної кампанії. Ігри повинні пройти з 23 липня по 8 серпня.
Поки деякі компанії не можуть визначитися зі своєю маркетинговою стратегією, інші вже запустили рекламу, пов'язану з Олімпіадою, відзначає FT. Наприклад, в рекламних роликах бренду спортивного одягу Asics і виробника молочних і безалкогольних напоїв Meiji Holdings знялися спортсмени, які візьмуть участь в Іграх.
Читайте також: Білорусь заборонила ввезення продукції Skoda, Nivea та Liqui Moly через відмову брендів спонсорувати чемпіонат світу з хокею
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар