14 червня 2021

Спонсори дистанціюються від Олімпіади в Токіо через непопулярність змагань

Спонсори дистанціюються від Олімпіади в Токіо через непопулярність змагань
1119

Зазвичай спонсори Олімпійських ігор охоче розповідають у своїй рекламі, на сайтах і упаковках товарів, що вони сприяли проведенню цього престижного змагання. Але з Іграми в Токіо все трохи інакше, повідомляє TradeMaster.UA.

Як пише Financial Times, деякі з 47 спонсорів нинішньої Олімпіади залучили консультантів по маркетингу, щоб визначити, чи не зашкодить їхнім брендам зв'язок із нинішніми Іграми. Причина в тому, що більшість японців, за даними опитувань, проти проведення змагань під час пандемії і економічної кризи.

Основне питання, яке турбує компанії, - чи варто їм використовувати олімпійську символіку у своїх рекламних кампаніях, на сайтах і упаковках товарів.

Прийняти рішення потрібно не пізніше ніж за шість тижнів до Олімпіади, в іншому випадку спонсори зазнають збитків за скасування рекламної кампанії. Ігри повинні пройти з 23 липня по 8 серпня.

Поки деякі компанії не можуть визначитися зі своєю маркетинговою стратегією, інші вже запустили рекламу, пов'язану з Олімпіадою, відзначає FT. Наприклад, в рекламних роликах бренду спортивного одягу Asics і виробника молочних і безалкогольних напоїв Meiji Holdings знялися спортсмени, які візьмуть участь в Іграх.

Читайте також: Білорусь заборонила ввезення продукції Skoda, Nivea та Liqui Moly через відмову брендів спонсорувати чемпіонат світу з хокею

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також