Школа маркетолога створення унікальних товарів
29 червня - 01, 06, 08 липня З 17.00 до 20.00 на онлайн-платформі ZOOM
Практичний курс маркетингу для керівників і маркетологів: Припиніть вкладати гроші в неефективну рекламу і недосвідчених співробітників. Станьте експертами в маркетингу що б самостійно впроваджувати технології просування або контролювати ефективність Ваших маркетологів. І пам'ятайте, що інвестують в розвиток кращі люди планети!
Вартість: 4200 грн (у вартість входять: методичні матеріали, іменний сертифікат учасника)
Тренер: Сергій Ліщук, ексклюзивний тренер з перемовин в ритейлі Тренінгового Центру TradeMasterGroup
Пройшовши курс Ви отримаєте:
• Точну технологію та інструменти, що дозволяють робити товари бестселерами продажів, дають своє ім'я цілій товарної категорії.
• Як один раз інвестувати кошти і потім заощаджувати на рекламі та просуванні.
• Як упакувати всю рекламу і просування продукту, щоб викликати у покупця моментальну довіру і бажання придбати.
• Як зробити так, щоб ритейл знизив бонуси і платежі за лістинг.
• Як за допомогою СУТ-технології самому робити те, що раніше робили лише великі бренд-агентства.
• Як застосовувати online методики для вивчення далеких ринків.
• Як оцінки споживачів допомагають покращувати (обирати) товари і домагатися вражаючих продажів.
Приходьте і дізнайтеся:
Чому саме зараз вмирає якісний маркетинг і як йому на зміну поставити ефективний і швидкий кількісний on-line marketing.
З народженням нових інтернет-технологій Вам більше не потрібно звертатися в бренд-агентства і платити їм суми з п'ятьма нулями за те, що вони скажуть вам, ПРО ВАШОГО покупця, ВОНИ СТВОРЯТЬ НОВУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ПРОВЕДУТЬ ребрендинг. У цьому стільки ж правди, скільки в словах продавця, який бажає збути свій товар.
Перестаньте бути жертвою майстерних продавців і старих підходів і створюйте товар своїми руками!
За один день зберіть команду неймер, дизайнерів, технологів з усього світу і, застосовуючи статистично обґрунтовані рішення, зробіть свій продукт кращим в категорії, найкращим на роздрібних полицях, настільки хорошим, що він дасть назву цілій категорії!
Переваги онлайн-курсу:
1) Висока концентрація наданої інформації (немає відволікаючих чинників, всі заявлені пункти розкриваються)
2) Опрацювання всіх додаткових питань, які виникають під час тренінгу (як особистих, так і інших учасників)
3) Виконання практичних завдань онлайн, з подальшою оцінкою тренера, що забезпечує високу ймовірність швидкого застосування отриманих знань у роботі.
Навчання на тренінгу пройшли управлінці компаній:
ТД Молочна Слобода, КФ Меркурій, Мережа супермаркетів РОСТ, Делиция, Лекорна, Лекорна, Ензим, Бара, GFSGROUP / Джі ЕФ СІ, ТОВ Симпатик груп, Аква-Холдинг, Фабрика дерло фантазій.
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар