Picnic створить новий автоматизований центр реалізації

Продуктовий інтернет-магазин Picnic оголосив про плани розробити новий автоматизований центр реалізації в діловій частині Гессенпоорт у Цволле, будівництво якого розпочнеться в листопаді цього року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Центр площею 45 000 квадратних метрів, який матиме автоматизовані засоби сортування, упаковки та розподілу, а також три різні температурні зони, є наслідком розвитку подібних центрів в Утрехті та Роттердамі.
Picnic, який розпочав свою діяльність в Амерсфорті у 2015 році, повідомив, що минулого року продажі склали 500 мільйонів євро, а його товарообіг удвічі збільшився порівняно з попереднім роком. Цього року очікується, що продажі сягнуть 1 млрд євро. У 2018 році бізнес розпочав свою діяльність у Німеччині та на французькому ринку, у регіоні Валансьєн.
Компанія заявила, що запланований центр покликаний зменшити харчові відходи до мінімуму, а також суттєво зменшити кількість використовуваного пакувального матеріалу відповідно до цілей групи щодо стійкості.
Після запуску центр матиме потужність для більш ніж 400 000 ящиків з продуктами та доставлятиме продукти понад 200 000 сімей на тиждень.
Читайте також: Picnic продовжує зростати і готується до французької експансії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар