13 липня 2021

Китайська платформа Shein випередила за продажами H&M і Zara

Китайська платформа Shein випередила за продажами H&M і Zara
1163

Серед змін, які принесла з собою пандемія коронавируса, не тільки збільшення числа онлайн-покупок, але також і те, що при їх здійсненні активніше стали використовуватися мобільні пристрої. І у виграші опинилися ті компанії, стратегія яких спочатку орієнтувалася в даному напрямку. До їхнього числа належить і працююча в сегменті швидкої моди компанія з китайським корінням Shein, яка демонструє стрімке зростання, зокрема на американському ринку, де їй вдалося обійти таких гігантів, як H&M і Zara. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Згідно з червневим звітом Earnest Research, на тлі сплеску витрат на електронну торгівлю, викликаного пандемією, Shein стала найбільшим роздрібним продавцем товарів швидкої моди в США, показавши зростання на 160%. Станом на 16 червня на частку компанії припадало 28% продажів, вона перевершила H&M (частка - 20%), Zara (11%), Forever 21 (10%) і Fashion Nova (8%). Для порівняння, на початок 2021 року частка Shein у загальному обсязі продажів індустрії швидкої моди становила 13%. Зараз у Shein в США більше завантажень програм, ніж у Amazon.

Також, згідно зі звітом Earnest Research, єдиною іншою компанією швидкої моди крім Shein, яка показала зростання частки ринку в період з січня по середину червня, була Zara.

Загалом ринок швидкої моди росте - згідно все того ж звіту Earnest Research, із січня 2021 року по середину червня зростання в США склало 15%. Споживачі втомилися від домашнього та спортивного одягу, яким би зручним і практичним він не був, і хочуть знову красиво одягатися. Втім, деякі експерти прогнозують, що це зростання скоро закінчиться і спад не за горами. І головною причиною цього називають питання екології. Все більше споживачів усвідомлюють, наскільки серйозної та непоправної шкоди навколишньому середовищу завдає швидка мода.

Згідно з квітневим звітом UBS, виручка рітейлерів швидкої моди може впасти на 10-30% у наступні 5-10 років. І багато компаній вже почали переглядати операційні процеси і графіки виробництва нового одягу в розрахунку стати більш екологічними.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також