Foot Locker купить двох конкурентів

Американський рітейлер спортивного одягу і взуття Foot Locker Inc. купує двох своїх менших конкурентів. Загальна сума угод складає близько 1,1 млрд доларів США, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Причина такого кроку криється в рішенні Foot Locker вийти за межі торгових центрів в США, відзначають джерела.
Очікується, що компанія оголосить про придбання продавця спортивного одягу і взуття WSS за 750 млн доларів США і оператора магазинів вуличного одягу і кросівок Atmos зі штаб-квартирою в Японії за 360 млн доларів США.
Придбання WSS, головний офіс якої знаходиться в Лос-Анджелесі, дасть Foot Locker доступ до бази латиноамериканських покупців, повідомило одне з джерел.
WSS управляє 93 магазинами на Західному узбережжі та південному заході США, головним чином розташованими в районах, де проживають соціально вразливі верстви населення, тоді як магазини Foot Locker здебільшого представлені в торгових центрах. Виручка WSS у 2020 році склала 425 млн доларів США.
Atmos, популярний магазин кросівок, заснований у Токіо, за підсумками 2020 року одержав виручку в розмірі 175 млн доларів США, при цьому більше 60% припало на онлайн-продажу. Компанія управляє невеликою кількістю магазинів у США, тоді як основна частина її магазинів розташована в Японії.
У свою чергу, Foot Locker є оператором 122 магазинів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, проте компанія не представлена в Японії. Після завершення угоди обидві компанії продовжать здійснювати діяльність під своїми назвами. Очікується, що угоди будуть закриті в третьому кварталі 2021 року.
Читайте також: Легендарну мережу універмагів Selfridges продадуть на аукціоні - стартова ціна £ 4 млрд
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар