30 серпня 2021

Як правильно організувати і побудувати мерчандайзинг оффлайн і онлайн

Як правильно організувати і побудувати мерчандайзинг оффлайн і онлайн
1207


20 жовтня 2021 року в Києві пройде тренінг «Мерчандайзинг online - просування товарів в Інтернет», організований компанією TradeMasterGroup.

Керівник тренінгу: Жанна Єнікеєва - бізнес-тренер з великим досвідом роботи в рітейл, категорійному менеджменті, мерчандайзингу, трейд-маркетингу та продажах.

Час проведення: з 9.30 до 18.00

Гібридний формат тренінгу передбачає онлайн і оффлайн участь. НАЯВНІСТЬ НОУТБУКА ОБОВ'ЯЗКОВА! 

Аудиторія тренінгу:

Власники бізнесу, маркетологи, бренд-менеджери, фахівці, що відповідають за продажі в онлайн магазинах, власники малого бізнесу, ті хто стартував в онлайн продажах, фахівці, що відповідають за мерчандайзинг в компанії.

Тренінг також буде корисний тим, хто:

• Планує виводити свій бізнес в Інтернет.
• Уже взаємодіє зі своєю цільовою аудиторією в мережі за допомогою розсилок, соціальних мереж, блогів та інших інструментів.
• Хоче використовувати нові канали зв'язку зі своєю аудиторією.
• Прагне збільшити продажі свого інтернет-магазину.
• Стартує в онлайн продажах як власник малого бізнесу.
• Хоче освоїти нову спеціальність, щоб змінити роботу на більш високооплачувану.

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ ТРЕНІНГУ:

• Ні "води" - учасники отримують конкретні технології.
• Розглядаються робочі ситуації учасників тренінгу.
• Готові рішення: що робити, як робити. Залишається тільки зробити!
• Знайомство з повним циклом мерчандайзингу в мережі і з тим, що ще можна впровадити щоб підвищити KPI напряму.

Учасники тренінгу навчаться:

• Розробляти головну сторінку (на що звертати особливу увагу).
• Складати структуру головної сторінки (що розміщувати і показувати на головній)
• Продумувати каталог товарів, напрацьовувати і створювати його структуру.
• Оформляти розділи і пастки, розробляти картку товару.
• Опрацьовувати навігацію і юзабіліті.
• Крім того, заберуть в свою скарбничку ідеї і натхнення готовими сайтами.

Програма тренінгу передбачає детальний розгляд наступних питань:

• Пошук клієнтів та ведення клієнтської бази.
• Знання асортименту та характеристик продукції.
• Обробка інтернет-замовлень, вхідних дзвінків, повідомлень і e-mail запитів.
• Використання методів активного продажу;
• Допомога у виборі товару, консультації.
• Робота над збільшенням середнього замовлення.
• Пост-продажне обслуговування.


Тренінг вже пройшли і залишилися задоволені співробітники таких компаній:

TDK, Теле Світ, "ТБ Взуття", Mama Italiano, Motto / ТОВ «ПАЛЕГІО ТРЕЙД», ТОВ "Ніка Продсервіс", Фокстрот, Маркинформ, UniBever, Гараж Мобайл Груп, Fidesco SRL, ABM Cloud, ТОВ "Мерчендайзинг ЮА", ЗОВНІШТОРГРЕСУРС , ТОВ, Маркет Плюс, ТОВ, ТД, КАЛИНА, Копеечка / ТОВ НЬЮ ВІТА ГРУП, ТОВ Малбі-Фудс, Вакагруп мерчендайзер, Фора, ТОВ, Україночка, РАС Руан, Молочний Альянс, ЛК Транс Лоток і ін. 

Дізнатися про вартість і умови участі, ознайомитися з повною Програмою тренінгу, подивитися відгуки та зареєструватися можна ТУТ


Швидка реєстрація за телефоном: +38 067-828-22-59



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також