08 вересня 2021

Онлайн-ресейлер The RealReal відзвітував про рекордну кількість угод на платформі

Онлайн-ресейлер The RealReal відзвітував про рекордну кількість угод на платформі
1329

Платформа перепродажу люксових товарів The RealReal представила звіт за 2021 рік, що свідчить про рекордні темпи зростання, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

У звіті проаналізовано операції понад 23 млн зареєстрованих користувачів і понад 19 млн угод купівлі-продажу.

З червня минулого року до платформи приєдналося 6 млн користувачів - більше чверті від загального числа. За 2021 рік на сайті зафіксовано рекордну кількість угод - показник збільшився на 62% по відношенню до минулого року. Свою першу покупку уживаних виробів вчинила 29% користувачів і 45% - перший перепродаж.

Ключовим фактором здійснення угоди для 43% користувачів є екологічність. Аналітики ресейлерів виділили кілька сформованих тенденцій споживчого поведінки. По-перше, найбільший приріст на платформі відзначений серед міленіалів і представників покоління Z. Користувачі з останньої категорії стали купувати на 33% більше і на 86% - продавати.

Найбільш продаваним брендом залишається Gucci. Причому більша частина покупок припадає саме на частку молодого споживача. Однак за запитами лідирує Louis Vuitton, слідом йде Gucci, далі - Chanel, Prada і Dior.

Значні зрушення в споживчій перевазі відбулися в ювелірному сегменті. Так, вперше до рейтингу брендів, що найбільш перепродуються, потрапив «ноунейм», бренд без логотипу, зайнявши другу сходинку між Chanel і Louis Vuitton, обігнавши при цьому Gucci і Hermes. Це говорить про бажання споживачів самоідентифікуватися не за рахунок логотипів, а індивідуального смаку.

Інвестицією нового покоління визнається вінтаж. Середні ціни, що встановлюються продавцями, росли швидше на вінтажні вироби, ніж на їхні сучасні аналоги. Наприклад, модель сумки Gucci Jackie подорожчала у 2,2 рази в порівнянні з версією з більш свіжих колекцій. Також відзначається зниження інтересу до перепродажу одягу й аксесуарів streatwear напрямку. Yeezy і Supreme втрачають лідерські позиції, поступаючись місцем таким брендам, як Casablanca (+ 358%) і Salomon (+ 188%).

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також