Більшість британських споживачів призвичаїлися до онлайн-покупок
Приблизно 70% споживачів у Великій Британії стверджують, що придбання товарів в Інтернеті, зокрема, за допомогою смартфонів, стало їх улюбленим способом робити покупки під час пандемії. Такі результати отримала компанія Credit Karma під час вивчення суспільної думки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Загалом було опитано 1034 британців, щоб встановити, як обмеження, запроваджені після початку пандемії COVID-19, вплинули на споживчий ринок країни, а також на настрої та звички людей.
Більше половини респондентів сказали, що їх покупки в Інтернеті зросли з початком пандемії, а з них більше третини сказали, що їхні фінанси від цього постраждали.
Зіад Ель Баба, генеральний директор компанії Credit Karma у Великій Британії та Канаді, зазначив, що високі обсяги придбань товарів в Інтернеті є ознакою здорової економіки. Але онлайн-покупки примушують людей легше витрачати гроші. Дослідження також показує, що у звичайних магазинах люди, як правило, витрачають відчутно менше грошей.
За останній рік 60% принаймні одного разу користувалися схемою «купити зараз, але платити пізніше». При цьому популярність покупок у розстрочку під час пандемії суттєво зросла. Водночас, люди почали більше інвестувати через Інтернет в акції та криптовалюти. Мобільному банкінгу до 2020 року не довіряли 19% населення Великої Британії. Зараз таких скептиків залишилося тільки 8%, відзначають автори дослідження.
Відбулися радикальні зміни у настроях споживачів, що тягне за собою потребу нового маркетингу та логістики.
Читайте також: Споживачі з Близького Сходу залишаються без постачання через проблеми між Китаєм, Європою та США
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар