Mango розширює мережу магазинів для підлітків
Іспанський бренд Mango продовжує відкриття магазинів одягу, орієнтованих на підліткову аудиторію, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.es.
Нові попап-стори з'явилися в .Марбельї, Маоні і Гранаді. Ще чотири точки в новій концепції будуть запущені в Мадриді, Севільї, Валенсії та Барселоні до кінця року.
Нагадаємо, що перший попап Mango для дітей старше 11 років відкрився минулої весни в Барселоні. Як і в ньому, в нових магазинах будуть розташовуватися TikTok Stage - зони для зйомки TikTok-роликів і фотографій. Крім того, підлітки зможуть зарядити в Mango свої смартфони.
Лінія Mango для підлітків - це друга спроба бренду привабити молодіжну аудиторію після невдалого запуску в 2012 році лінії Mango Young, трансформованої в бренд Rebels і закритої через рік.
Читайте також: Mango презентувала нову колекцію в іспанській Галереї мистецтв
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, манго, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар