Mango презентувала нову колекцію в іспанській Галереї мистецтв
Іспанський мас-маркет бренд Mango представив новинки колекції осінь-зима 2020-2021 у Галереї творів мистецтва та антикваріату Палау-де-Касавельс в місті Жирона. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROFashion.
Під час презентації відбувся .прем'єрний показ короткометражного фільму A Mediterranean Dream, знятого молодою режисеркою Діаною Кунст ексклюзивно для Mango. Фотограф і режисерка Діана Кунст відома більшою мірою роботою з музикантами, зокрема з Rolling Stones, FKA Twigs, Розалією, Мадонною та іншими.
Цього разу Діана вирушила на узбережжя Середземного моря, щоб показати взаємозв'язок Mango із середземноморською культурою та стилем життя. Звертаючи увагу на такі цінності, як приналежність до спільноти, сім'я, турбота про навколишнє середовище, народні ремесла, гастрономія, танець, музика і мистецтво, Mango знайомить глядачів з різними регіонами Середземномор'я - Іспанією, Італією та Грецією.
«Для нас справжній привілей представляти нашу нову колекцію в такому місці, як Емпорда, зовсім поруч з домівкою, - розповів Дієго Себастіан, директор з комунікацій, іміджу та взаємодії з клієнтами Mango. - Для Mango Середземномор'я - це спосіб життя, що знаходить своє відображення в наших колекціях і бізнесі в цілому. Працювати з Діаною Кунст - справжнє задоволення. Вона творча особистість і змогла неймовірно делікатно і емоційно передати всю різноманітність середземноморської культури».
Нова жіноча і чоловіча колекція представлена в трьох стильових напрямках. Одним з варіантів стилізації були обрані сільські мотиви. Цю тенденцію дизайнери відтворили в нейтральних тонах і відтінках зеленого, натуральних і теплих тканинах і таких структурах, як стьобані матеріали і штучна овчина.
Жіноча лінія включає сорочки з відкладним коміром, жилети та светри з принтами ретро, білі сукні в різних варіантах і текстурах. У лінії для чоловіків присутні моделі з матеріалів молескін, вельвет і шерсть з візерунками «гусяча лапка» і в ялинку. Провідну роль тут відіграють светри поло з пряжі букле і тренчі оверсайз. Інша обрана тенденція - це чорно-білі жіночі та чоловічі образи, в яких більш елегантні моделі поєднуються з джинсами або толстовками.
І, нарешті, лінія Soft включає повний асортимент одягу з кашеміру, вовни і бавовни. Також на заході для шанувальників бренду були представлені дитяча лінія і колекція для новонароджених. У колекції для дітей дошкільного віку переважають трикотаж яскравих кольорів, стьобаний матеріал, штучна овчина і замшеві аксесуари, а в лінії Teen - джинсова тканина і вельвет з розрізами і ефектом потертості.
Читайте також: Манго очікує вищого обороту, ніж до Covid
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар