27 вересня 2021

Inditex закриє магазини Uterqüe й інтегрує бренд у Massimo Dutti

Inditex закриє магазини Uterqüe й інтегрує бренд у Massimo Dutti
1607

Іспанська компанія Inditex Group - власник Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka - відмовиться від свого fashion-бренда Uterqüe. Протягом наступного року бренд буде інтегрований до мережі магазинів Massimo Dutti, що також належить Inditex, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashion United.

У рамках інтеграції Uterqüe закриє майже всі свої роздрібні точки (мережа нараховує 80 магазинах у 16 країнах) - вся продукція бренду з'явиться на сайті та в магазинах Massimo Dutti.

Таким чином Inditex має намір зміцнити бренд Massimo Dutti на ринках США, Канади, Мексики та Туреччини. У результаті інтеграції Massimo Dutti бренд буде представлений у 650 магазинах на 74 ринках.

Inditex запустив Uterqüe у 2008 році в якості бренду з більш складною концепцією, зосередженому на аксесуарах преміум-класу.

Читайте також: Zara запустила проект ZARATRUBUTE

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також