Inditex закриє магазини Uterqüe й інтегрує бренд у Massimo Dutti

Іспанська компанія Inditex Group - власник Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka - відмовиться від свого fashion-бренда Uterqüe. Протягом наступного року бренд буде інтегрований до мережі магазинів Massimo Dutti, що також належить Inditex, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashion United.
У рамках інтеграції Uterqüe закриє майже всі свої роздрібні точки (мережа нараховує 80 магазинах у 16 країнах) - вся продукція бренду з'явиться на сайті та в магазинах Massimo Dutti.
Таким чином Inditex має намір зміцнити бренд Massimo Dutti на ринках США, Канади, Мексики та Туреччини. У результаті інтеграції Massimo Dutti бренд буде представлений у 650 магазинах на 74 ринках.
Inditex запустив Uterqüe у 2008 році в якості бренду з більш складною концепцією, зосередженому на аксесуарах преміум-класу.
Читайте також: Zara запустила проект ZARATRUBUTE
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, зара, индитекс, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар