У COMFY запустили чат-підтримку клієнтів у Google Maps

Найбільший омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки COMFY запустив підтримку Google Business Messages на бот-платформі Corezoid. Тепер клієнти можуть розпочати спілкування зі співробітником чат-підтримки COMFY прямо у пошуку Google та у сервісі Google Maps. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Як це працює?
Тепер окрім чату на сайті Comfy.ua та у популярних месенджерах, поспілкуватися зі співробітником підтримки можна прямо через пошук у Google та у сервісі Google Maps. Для цього виберіть у результатах пошуку будь-який магазин COMFY та натисніть «Написати» або «Chat» (залежить від мовної версії інтерфейсу). У цьому вікні відкриється нове вікно чату зі співробітником компанії.
Що можна запитати у чат-підтримки COMFY у Google?
На базові питання клієнтів відповідає чат-бот, який постійно вдосконалює навички спілкування. Наприклад, його можна запитувати про режим роботи магазину, статус замовлення, інформацію про бонуси, наявність товарів. Для відповіді на деякі запитання потрібна авторизація за номером телефону. Для більш детальних консультацій спілкування з клієнтами підключатимуться співробітники контакт-центру.
Читайте також: Гучний запуск: у COMFY з‘явився мобільний додаток
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, чат-бот для бизнеса, комфи
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар