Найбільший у світі оператор контейнеровозів Maersk зафіксував рекордний дохід

Данська компанія A.P. Moeller-Maersk (Maersk) — світовий лідер у контейнерних перевезеннях та в управлінні портами — прозвітувала про новий рекордний у своїй 117-річній історії квартал. А головне попередила, що кінця всесвітньої логістичної кризи не видно, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TheBell.
Виторг групи збільшився до $16,6 млрд (+68% рік до року). Її прибуток до відрахування відсотків, податків та амортизації (EBITDA) зріс утричі, до $6,9 млрд, а операційний прибуток (EBIT) — майже вп'ятеро, до $5,9 млрд.
Більшу частину виручки традиційно забезпечив сегмент Ocean («Океан»), де на тлі «високих ставок фрахту в виняткових умовах на ринку» показник у річному вираженні майже подвоївся — з $7,1 млрд до $13,1 млрд.
Компанія продемонструвала високі темпи зростання і в інших сегментах. У Logistics & Services («Логістика та послуги») виторг збільшився на $710 млн (+38%), а в Terminals & Towage («Термінали та буксирування») — на $229 млн (+24%).
Програму викупу акцій (buy-back) буде збільшено на додаткові $5 млрд за 2024–2025 роки.
Компанія купує вантажного авіаперевізника, німецьку Senator International, більш ніж за $1 млрд. А також замовляє два вантажні Boeing-777 і бере в лізинг три Boeing-767-300 для власної авіакомпанії Star Air.
Maersk очікує, що «виключно сприятлива» для її виторгу ситуація на ринку збережеться як мінімум до першого кварталу 2022 року. Це означає, що найбільший контейнерний перевізник світу не чекає на подолання логістичної кризи до другого півріччя наступного року. За словами головного виконавчого директора Maersk Сорена Скоу, напередодні високого сезону ситуація помітно погіршується в портах Західного узбережжя США, обіг контейнерів уповільнюється, а їхня доступність погіршується.
Важливий показник вільної ємності – частка спотових перевезень – у Maersk помітно знизилася. Якщо рік тому перевезень за довгостроковими контрактами було 50%, то цього — 64%. "Важко сказати, коли будуть подолані вузькі місця на стороні відправників, включаючи складські потужності та доставку до порту відправлення, які стали ключовим фактором короткострокового зростання фрахту", - пише компанія.
Читайте також: У Сполучених Штатах посилюється дефіцит складів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости логистики, грузоперевозки, маерск
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар