Бренд Little Mistress буде доданий до платформи M&S

Британський рітейлер Mark & Spenser додасть на свій веб-сайт локальний бренд жіночих суконь Little Mistress, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
З січня 2022 року в інтернет-магазині M&S можна буде придбати речі ще одного стороннього рітейлера. Асортимент бренду Little Mistress представлять 30 ексклюзивних позицій. Роздрібна ціна варіюватиметься від 70 фунтів стерлінгів за сукню-міні до 250 фунтів за сукню з ручною вишивкою.
Це не перше партнерство бренду з великими рітейлерами та виробниками – колекції Little Mistress представлені в універмагах John Lewis та роздрібних магазинах бренду Next. У плани керівництва входить укладання партнерства з мережами Selfridges та Fenwick, а також представлення у фізичному роздробі Mark & Spenser.
Найбільший рітейлер і виробник одягу, взуття та аксесуарів Mark & Spenser почав розвиватися за моделлю маркетплейсу, поступово вводячи в асортимент сторонні бренди, з січня 2020 року.
Читайте також: M&S випустила в продаж 25-пенсові пакетики з бананами для зменшення харчових відходів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, марк и спенсер, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар