08 листопада 2021

У меню японського KFC з'явиться гарячий лимонад

У меню японського KFC з
1185

Фастфуд-гігант KFC запровадить нову позицію в меню у своїх японських ресторанах, задовольнивши потреби місцевих клієнтів у сезонних продуктах. Японія традиційно споживає велику кількість гарячих напоїв в осінньо-зимовий період, і в KFC зважилися на експеримент - продаж справжнього гарячого лимонаду в усіх ресторанах країни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

В Японії гарячі напої із вмістом цитрусових традиційно сприймаються не як оздоровчі, а скоріше як освіжаючі та приємні власними силами. Лимонад, популярний в холодну пору року, зазвичай містить мед. У KFC для створення новинки у своєму меню використовують лимони зі зниженою кислотністю, щоб сформувати смак терпкості, що бадьорить.

У компанії зазначають, що гарячі напої з медом та додатковим джерелом вітаміну С є відмінною профілактикою грипу та застуди, а їх споживання благотворно позначається як на фізичному, так і на емоційному стані.

"У цей час року, коли вітер стає холодним, а наші графіки - напруженими, як щодо того, щоб зігріти своє серце і тіло чашкою гарячого лимонаду?" - зазначається у реченні KFC.

Читайте також: KFC повідомила про рекордні продажі після скасування обмежень

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також