Benetton опинилася під критикою за перший хіджаб-унісекс

Італійський виробник модного одягу United Colors of Benetton зіткнувся із хвилею критики після того, як офіційно представив перший хіджаб, який можуть носити і жінки, і чоловіки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Daily Mail.
Бренд випустив головний убір чорного кольору з білим логотипом, позиціонувавши його як хіджаб у стилі унісекс. Відомо, що над дизайном аксесуару працювала італійська продюсерка та музикантка, 28-річна Галі Амунді, яка створювала для Benetton нову лінійку під назвою Ghali.
Користувачі в мережі не гідно оцінили новий винахід Benetton. Багато хто вважав, що створення такого головного убору ображає почуття віруючих.
«Ви бачите те саме, що і я? Я не віддаю належне. Ще більше приниження навіть складно уявити в цій рекламі нібито унісекс-хіджабу», - прокоментувала журналістка Еббаба Хаміда.
Хіджаб був уперше представлений United Colors of Benetton та Ghali у вересні 2021 року на Тижні моди в Мілані під партнерським брендом "United Colors of Ghali". Сама співачка на презентації товару заявила: «Хіджаб - це унікальний одяг, який я справді дуже хотіла створити. І з боку компанії не було жодного опору включити його до колекції».
Вартість аксесуару у фірмових магазинах італійського бренду складає близько 30 фунтів стерлінгів. В інтернет-магазині у продажу також з'явилися головні убори в яскравих кольорах.
Читайте також: Benetton розширює виробництво в Сербії і Хорватії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, бенеттон, Ритейл, мировые производители, производство, хиджаб купить
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар