10 листопада 2021

Benetton опинилася під критикою за перший хіджаб-унісекс

Benetton опинилася під критикою за перший хіджаб-унісекс
1257

Італійський виробник модного одягу United Colors of Benetton зіткнувся із хвилею критики після того, як офіційно представив перший хіджаб, який можуть носити і жінки, і чоловіки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Daily Mail.

Бренд випустив головний убір чорного кольору з білим логотипом, позиціонувавши його як хіджаб у стилі унісекс. Відомо, що над дизайном аксесуару працювала італійська продюсерка та музикантка, 28-річна Галі Амунді, яка створювала для Benetton нову лінійку під назвою Ghali.

Користувачі в мережі не гідно оцінили новий винахід Benetton. Багато хто вважав, що створення такого головного убору ображає почуття віруючих.

«Ви бачите те саме, що і я? Я не віддаю належне. Ще більше приниження навіть складно уявити в цій рекламі нібито унісекс-хіджабу», - прокоментувала журналістка Еббаба Хаміда.

Хіджаб був уперше представлений United Colors of Benetton та Ghali у вересні 2021 року на Тижні моди в Мілані під партнерським брендом "United Colors of Ghali". Сама співачка на презентації товару заявила: «Хіджаб - це унікальний одяг, який я справді дуже хотіла створити. І з боку компанії не було жодного опору включити його до колекції».

Вартість аксесуару у фірмових магазинах італійського бренду складає близько 30 фунтів стерлінгів. В інтернет-магазині у продажу також з'явилися головні убори в яскравих кольорах.

Читайте також: Benetton розширює виробництво в Сербії і Хорватії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також