12 листопада 2021

Primark не вірить в онлайн та робить ставку на роздрібні магазини

Primark не вірить в онлайн та робить ставку на роздрібні магазини
1845

Ірландський рітейлер модного одягу та аксесуарів Primark підтверджує плани щодо активного розвитку роздрібної мережі, незважаючи на пандемію та відтік покупців в онлайн. Компанія Associated British Foods, що володіє брендом, заявила, що протягом п'яти років роздрібна мережа Primark зросте з 400 до 530 магазинів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

Зокрема, в США рітейлер збільшить кількість магазинів з 13 до 60. На сьогоднішній день Primark працює у 14 країнах, а кількість співробітників компанії становить понад 71 тисячу осіб. Раніше, у вересні 2021 року, рітейлер представив нову стратегію сталого розвитку Primark Cares.

У Primark, як і раніше, на відміну від основних конкурентів, не планують робити основну ставку на онлайн-продажі, покладаючись на фізичний роздріб. За підсумками 2020 року, на тлі закриття роздрібних магазинів по всьому світу компанія втратила близько 2,7 млрд доларів, пише Forbes.

Разом з тим магазини одного з найбільших британських рітейлерів продовжують змінюватися і шукати шляхи виходу з кризи. Так, за останні кілька років асортимент було розширено завдяки старту продажу ліцензійних товарів від Disney, Netflix NFLX та Warner Brothers.

За останній рік Primark відкрила 4 магазини у США, а також запустила нові торгові точки у Великій Британії, Польщі, Нідерландах, Чехії, Іспанії, Італії та Франції.

Читайте також: Primark запускає програму утилізації в Німеччині, Австрії й Ірландії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також