Primark не вірить в онлайн та робить ставку на роздрібні магазини

Ірландський рітейлер модного одягу та аксесуарів Primark підтверджує плани щодо активного розвитку роздрібної мережі, незважаючи на пандемію та відтік покупців в онлайн. Компанія Associated British Foods, що володіє брендом, заявила, що протягом п'яти років роздрібна мережа Primark зросте з 400 до 530 магазинів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Зокрема, в США рітейлер збільшить кількість магазинів з 13 до 60. На сьогоднішній день Primark працює у 14 країнах, а кількість співробітників компанії становить понад 71 тисячу осіб. Раніше, у вересні 2021 року, рітейлер представив нову стратегію сталого розвитку Primark Cares.
У Primark, як і раніше, на відміну від основних конкурентів, не планують робити основну ставку на онлайн-продажі, покладаючись на фізичний роздріб. За підсумками 2020 року, на тлі закриття роздрібних магазинів по всьому світу компанія втратила близько 2,7 млрд доларів, пише Forbes.
Разом з тим магазини одного з найбільших британських рітейлерів продовжують змінюватися і шукати шляхи виходу з кризи. Так, за останні кілька років асортимент було розширено завдяки старту продажу ліцензійних товарів від Disney, Netflix NFLX та Warner Brothers.
За останній рік Primark відкрила 4 магазини у США, а також запустила нові торгові точки у Великій Британії, Польщі, Нідерландах, Чехії, Іспанії, Італії та Франції.
Читайте також: Primark запускає програму утилізації в Німеччині, Австрії й Ірландії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, праймарк, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар