Quick Pick-Up замість drive-thru - KFC змінює правила гри

Ресторані формати drive-thru, що набрали рекордної популярності за останні два роки, стають занадто обтяжливими для найбільших гравців на ринку фастфуду. Довгий час інвестуючи у розвиток формату для автомобілістів, тепер KFC, схоже, зацікавлений у тому, щоб змусити клієнтів відмовитись від цього зручного способу отримання замовлень. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Компанія створила новий сервіс Quick Pick-Up як альтернативу класичному drive-thru. Клієнтам пропонується зробити замовлення через мобільний додаток чи сайт, припаркуватися в спеціально відведеному місці біля ресторану та забрати своє замовлення всередині.
Таким чином у KFC розраховують зменшити черги, що утворюються в пунктах обслуговування автомобілістів. Споживчий попит змінюється, і багато клієнтів фастфуд-мереж все частіше вважають за краще отримувати замовлення з вікна власного автомобіля, що призводить до затримок в обслуговуванні та зростання витрат. За останніми даними, тільки з початку 2021 швидкість обслуговування на drive-thru збільшилася на 26 секунд і склала 6 хвилин 30 секунд.
«Quick Pick-Up змінює гру, роблячи фаст-фуд ще зручнішим і простішим для зайнятих клієнтів», - прокоментував президент американського підрозділу KFC Кевін Хочман. Як стимул для залучення клієнтів до нового сервісу в більшості своїх закладів KFC пропонує безкоштовну порцію картоплі фрі при замовленні на суму від 5 доларів через Quick Pick-up.
Читайте також: KFC повідомила про рекордні продажі після скасування обмежень
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, kfc, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар