Пошукові запити на товари Gucci злетіли після виходу фільму «Дім Gucci»
За тиждень сумки Gucci стали шукати в мережі на 257% частіше, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
За даними агрегатора електронної комерції у сфері моди Lovethesales.com, минулого тижня кількість запитів на сумки Gucci зросла на 257% порівняно з попереднім тижнем, одягу бренду — на 73%, а взуття — на 75%.
Світова прем'єра фільму «Будинок Gucci» відбулася 25 листопада 2021 року. У фільмі зіграли Сальма Хайєк (дружина Франсуа-Анрі Піно, голови та виконавчого директора групи Kering, яка володіє Gucci), Леді Гага, Аль Пачіно, Адам Драйвер, Джаред Лето та інші.
Ще одним модним домом, інтерес до якого виріс після прем'єри «Дома Gucci», став Ermenegildo Zegna - його костюми у фільмі носять Аль Пачіно в ролі Альдо Гуччі та Адам Драйвер у ролі Мауріціо Гуччі. За даними Lovethesales.com, пошукові запити на костюми бренду в тонку смужку зросли на 245%.
Читайте також: Gucci запустила концептуальний інтернет-магазин Vault
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, гуччи, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар