Роздрібні магазини розгубили покупців у «Чорну п'ятницю»
У День подяки у США кількість відвідувань роздрібних магазинів скоротилася більш ніж на 90%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Активність споживачів у минулу «Чорну п'ятницю» виявилася на докризовому рівні, незважаючи на пандемію, обмеження та загальний кризовий настрій на ринку роздрібної торгівлі. При цьому усунення споживачів із традиційних каналів в інтернет прискорилося.
За оцінками дослідницької компанії Sensormatic Solutions, фізичні роздрібні магазини до «Чорної п'ятниці» втратили понад 28 відсоток трафіку порівняно з показниками докризового 2019 року. Американці прагнули робити покупки в мережі – трафік в онлайн-каналах зріс на 47,5%.
У День подяки в США кількість відвідувань роздрібних магазинів скоротилася більш ніж на 90% після того, як багато великих рітейлерів, включаючи Walmart, Target і Best Buy, вирішили не відкривати магазини у святковий день.
За даними Adobe Analytics, виручка онлайн-рітейлерів в «Чорну п'ятницю» склала близько 8,9 млрд доларів проти 9 млрд роком раніше. Таким чином, обсяг продажів у річному порівнянні, хоч і незначно, знизився вперше в історії. У День подяки американці витратили у мережі 5,1 млрд доларів, що відповідає докризовому рівню.
За прогнозами Adobe, обсяг продажів інтернет-рітейлерів у «Кіберпонеділок», найбільший день онлайн-покупок на рік, складе від 10,2 до 11,3 мільярда доларів. Однак покупці можуть зіткнутися з відсутністю різних товарів на складі, оскільки складності в ланцюжку постачання призвели до зниження рівня запасів у деяких компаній. Компанія NRF прогнозує, що святкові продажі в листопаді та грудні зростуть на 8,5%-10,5%, що складе від 843,4 до 859 мільярдів доларів.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар