AliExpress запустить онлайн-аутлет для продажу люксових товарів

AliExpress запустить онлайн-аутлет для продажу преміальних товарів із минулих колекцій люксових брендів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
Онлайн-рітейлер продаватиме товари таких брендів, як Baldinini, Emporio Armani, Vans, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, S.Oliver та інші. Протягом року асортимент нового проекту сягне 10 тисяч артикулів. Вкладка з ними вже з'явилася на його сайті.
У компанії пояснили, що частина брендів буде представлена на ексклюзивній основі. Умови потрапляння до онлайн-аутлета – мінімальна ціна та максимальна знижка щодо інших каналів продажів, додали в AliExpress.
Опитані виданням експерти зазначили, що успіх таких проектів залежатиме від доступу до цікавого товару, за фактом це визначають не маркетплейси як майданчики, а бренди, які готові там розміщуватися.
Читайте також: AliExpress перестав приймати платежі через Google Pay
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, алиэкспресс, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар