Аудиторія рекламного сервісу Microsoft досягла мільярда користувачів
Рекламна мережа Microsoft у 2021 році подолала рубіж у мільярд людей. Реклама транслюється на сайтах Outlook.com, AOL, Yahoo, Microsoft News (MSN.com), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на MediaPost.
Згідно з дослідженням компанії GlobalWebIndex, у третьому кварталі 2021 року 64% американських користувачів Windows переглядали рекламу в Microsoft. У цьому аудиторія сервісу досить представницька. Так, 57% мають вищу освіту, 21% є підприємцями, а 20% займають відповідальні посади у своїх компаніях. Ці споживачі мають більш високу схильність до покупок, зазначили в корпорації.
Виторг від реклами Microsoft за рік зріс на 10%. Раніше компанія заявила, що купує підрозділ програматик-реклами Xandr у телекомунікаційного холдингу AT&T. Купівля розширить бізнес діджитал-реклами компанії, надавши клієнтам доступ до ринку ТВ-реклами.
У листопаді Microsoft запустила новий маркетинговий інструмент Microsoft Customer Experience Platform у лінійці продуктів Dynamics 365. За допомогою технології штучного інтелекту він прогнозує бізнес-показники за ключовими метриками: CLV (довічна цінність клієнта), відтік, схожість та інтереси.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, майкрософт, Ритейл, мировые производители, производство, новости рекламного рынка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар