Dentsu: світові рекламні витрати в 2022 році становитимуть $745 млрд

У комунікаційній групі dentsu спрогнозували, як розвиватиметься світовий рекламний ринок у 2022-2024 роках. Експерти групи провели аналіз даних по 59 країнах і дійшли висновку, що відновлення медіаінвестицій відбувається набагато швидше, ніж очікувалося раніше. При цьому за темпами зростання сегмент діджитал випереджає інші медіа – вперше його частка на рекламному ринку перевищує ТБ у два рази. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Експерти очікують, що у 2022 році світові рекламні витрати зростуть на 9,2%, до $745 млрд. На їхню думку, драйверами виступатимуть великі спортивні та політичні події: Зимові Олімпійські та Паралімпійські ігри у Пекіні, Чемпіонат світу з футболу у Катарі та вибори до Конгресу США. Найшвидше зростатимуть рекламні інвестиції в Індії (на 14,6%), США (на 14%) та Канаді (на 10,9%).
За підсумками 2021 року глобальний рекламний ринок продемонстрував високі темпи зростання — він збільшився на 17%, до $682,5 млрд. Це на 6,6 процентних пунктів вище за прогноз, який dentsu давала в липні 2021 року. Обсяг медіаінвестицій того ж року перевищив допандемійний рівень на 8,7%, наголошується у дослідженні.
Наразі рекламний ринок зростає активніше порівняно з періодом відновлення після світової фінансової кризи 2008 року. Прогноз темпів зростання бюджетів на 2022 рік утричі перевищує їхню динаміку 2011 року (яка на той період становила 3,4%) — другого посткризового року. Крім того, за підсумками 2011 року, рекламний ринок не зміг досягти докризових значень.
Відновлення рекламних витрат продовжується всупереч невизначеності економіки, вважають в dentsu. Так, темпи зростання значно перевищують реальний ВВП, який, згідно з прогнозом Організації економічного співробітництва та розвитку, у 2022 році збільшиться лише на 4,5%.
Проте точність прогнозів залежатиме від подальшого розвитку пандемії COVID-19. Важливий стримуючий фактор, що виник на тлі пандемії, - це криза ланцюгів поставок (або контейнерна криза), коли невідповідність попиту та пропозиції призвела до дефіциту у різних галузях економіки та зростання цін.
Експерти dentsu очікують, що через кілька років глобальний рекламний ринок повернеться до допандемійної динаміки та прогнозують його темпи зростання на 4,6% у 2023 році та 5,8% у 2024 році.
У 2021 році глобальні інвестиції у цифрову рекламу зросли на 29,1%. Темпи зростання уповільняться через високу базу минулого року, але двозначна позитивна динаміка збережеться і цього року, впевнені експерти.
Зростання на 14,8% забезпечить відеореклама, інтерактивне телебачення (IPTV), програматик-закупівлі та e-commerce майданчики. Частка діджитал у загальному обсязі рекламних витрат перевищить 55% і буде вдвічі більшою за ТБ (26,9%). До 2024 року діджитал займе до 60% рекламного ринку, вважають експерти. У 2022 році найбільші темпи зростання всередині даного сегмента покажуть соціальні мережі (на 21,4%), відео (на 18,9%) та пошук (на 16,9%).
2022 року очікується зростання телереклами на 3,8%. Стабільно високий попит із боку рекламодавців та обмеженість ТБ-інвентарю призводить до високої інфляції. Але на тлі зростання споживання IPTV та відео на запит (VOD) частка витрат на лінійне ТБ все одно буде поступово знижуватися, йдеться в дослідженні. У 2021 році зростання світових рекламних витрат на лінійне телебачення (прямий телевізійний ефір) склало 7,9% — це найвища динаміка з 2010 року.
У 2022 році збільшаться на 12,8% бюджети на зовнішню рекламу, збільшивши допандемійний рівень, прогнозують аналітики dentsu. Драйвити цей сегмент будуть підвищення ефективності кампаній, вдосконалення вимірювань, цифрові технології.
Також у групі вважають, що сегмент радіо теж зростатиме, але повільнішими темпами — на 2%, а витрати на рекламу в газетах та журналах продовжать знижуватися.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар