Metro планує скоротити асортимент та запустити маркетплейс на великих ринках

Компанія Metro ухвалила нову стратегію розвитку, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Shopper's.
У рамках перебудови під нову стратегію розвитку бізнесу Metro скоротить асортимент на 30-40% (зараз у ТЦ реалізується 75 000 товарних найменувань), запустить маркетплейс на великих ринках і почне майже половину прибутку отримувати від онлайн-продажів. Зокрема, до 2030 року компанія розраховує прискорити зростання та посилити позиції провідного оптового продавця продуктів харчування. Основна мета Metro - наростити до 2030 року річні продажі до більш ніж 40 млрд євро (у 2020-2021 роках цей показник знизився на 3,4% і склав €24,8 млрд).
Крім того, компанія планує зосередитися на роботі з ключовими клієнтами - готельним бізнесом, громадським харчуванням та немережевим роздрібом. Їхня частка у загальних продажах досягне 80% до 2030 р. (зараз вона становить 66%).
Також стало відомо, що частка товарів ВТМ Metro у загальних продажах мережі зросте у найближчі кілька років з 17% до 35%.
Близько 40% продажів до 2030 року Metro розраховує отримувати від онлайн-каналу. Також відомо, що запуск маркетплейсу відбудеться для рестораторів та готельєрів Metro Markets на великих міжнародних ринках (по кілька країн на рік). Зараз він працює тільки в Німеччині й Іспанії та продає не лише товари мережі, а й товари партнерів. Через 8 років компанія планує збільшити продажі маркетплейсу в 60 разів до більш ніж 3 млрд євро.
Магазини мережі будуть трансформовані в мультиканальні центри обробки замовлень (фулфілмент-центри), до яких увійдуть не тільки традиційні оптові центри мережі, але й склади, що працюють на доставку. Офлайн магазини залишаються ключовим компонентом бізнес-моделі Metro. Компанія також планує розширити формат франшизи.
Читайте також: Metro продає бельгійські магазини
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, метро, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар