H&M запустила продажі секонд-хенду на шведському сайті

У шведському інтернет-магазині H&M з'явився новий розділ одягу. У ньому представлений вживаний одяг власних брендів H&M Group, а також сторонніх марок, включаючи Asos, Nike, Zara та Abercrombie & Fitch, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Just Style.
Пропозиція секонд-хенду є частиною шляху рітейлера до спрощення процесу покупок у H&M та підвищення цінності для клієнтів. Надалі рітейлер планує розширювати асортимент уживаного одягу за рахунок нових товарів та брендів.
На першому етапі розділ буде доступний на домашньому ринку, потім у Німеччині, а в майбутньому може з'явитися і на інших ринках, де представлені інтернет-магазини H&M.
У вересні минулого року канадський підрозділ H&M запустив платформу H&M Rewear — цифровий майданчик перепродажу одягу від покупця покупцю (C2C), де канадці можуть торгувати вживаною продукцією будь-яких брендів. На платформі доступні пошуки за артикулом, ретуш зображень, алгоритм рекомендації ціни тощо.
Читайте також: H&M відкриє інтернет-магазини в Україні й інших країнах
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, h&m, секонд-хенд, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар