Mastercard заявила про дворазове зростання онлайн-продажів у світі

Онлайн-продажі по всьому світу збільшилися до січня 2022 року в середньому більш ніж удвічі, випливає з матеріалів дослідження SpendingPulse міжнародної платіжної системи Mastercard. Аналітики порівняли дані з продажу через онлайн-канали із січнем 2019 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
У звіті зазначається, що порівняно з січнем 2021 року продажі в сегменті електронної комерції на глобальному ринку додали близько 10%. У той же час, порівняно з докризовими показниками 2019 зростання оцінюється вже більш ніж у 110%,.
На ринку Сполучених Штатів у січні роздрібні продажі зросли на 7,2%, зазначається у дослідженні. При цьому в онлайні зростання було більшим - 10,4%. Найшвидше зростаючими стали продажі в ресторанах (+36,7% порівняно з січнем 2021 року), магазинах одягу (+37,6%) та в сегменті предметів розкоші за винятком ювелірних виробів (+45,3)
Експерти також відзначили зростання обертів у класичних торгових центрах на тлі стабілізації попиту попиту після провального 2020 року. За оцінками Mastercard, що оцінює дані про продаж по всьому світу, отримана статистика є відображенням оптимізму споживачів, що росте, на глобальному рівні.
Читайте також: Єврокомісія підвищила прогноз інфляції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, e-commerce, мастеркард
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар