11 лютого 2022

Mastercard заявила про дворазове зростання онлайн-продажів у світі

Mastercard заявила про дворазове зростання онлайн-продажів у світі
1951

Онлайн-продажі по всьому світу збільшилися до січня 2022 року в середньому більш ніж удвічі, випливає з матеріалів дослідження SpendingPulse міжнародної платіжної системи Mastercard. Аналітики порівняли дані з продажу через онлайн-канали із січнем 2019 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

У звіті зазначається, що порівняно з січнем 2021 року продажі в сегменті електронної комерції на глобальному ринку додали близько 10%. У той же час, порівняно з докризовими показниками 2019 зростання оцінюється вже більш ніж у 110%,.

На ринку Сполучених Штатів у січні роздрібні продажі зросли на 7,2%, зазначається у дослідженні. При цьому в онлайні зростання було більшим - 10,4%. Найшвидше зростаючими стали продажі в ресторанах (+36,7% порівняно з січнем 2021 року), магазинах одягу (+37,6%) та в сегменті предметів розкоші за винятком ювелірних виробів (+45,3)

Експерти також відзначили зростання обертів у класичних торгових центрах на тлі стабілізації попиту попиту після провального 2020 року. За оцінками Mastercard, що оцінює дані про продаж по всьому світу, отримана статистика є відображенням оптимізму споживачів, що росте, на глобальному рівні.

Читайте також: Єврокомісія підвищила прогноз інфляції

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також