10 березня 2022

Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів

Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів
1564

Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки «Престо» у відносно безпечних регіонах країни, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Виходячи з поточної ситуації в країні омніканальний ритейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня – таких понад 90 торгівельних точок.

В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:

  • «Новою поштою» – у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
  • адресна доставка службою доставки «Престо» – в радіусі визначених міст (серед них – Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.

Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.

Перелік працюючих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень «Нової пошти» постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати найбільш оптимальний спосіб отримання покупки.

Читайте також: Покупка в один клік: Фокстрот випустив мобільний додаток

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також