15 березня 2022

P&G не йде з Росії та підніме ціни на товари на 40%

P&G не йде з Росії та підніме ціни на товари на 40%
1582

Виробник побутової хімії та товарів для гігієни P&G змінює відпускні ціни на Росії на тлі складнощів з логістикою, подорожчанням матеріалів та падінням курсу рубля у зв’язку з війною в Україні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.

P&G продає таку продукцію, як пральні порошки Ariel та Tide, засіб для миття посуду Fairy, підгузки Pampers, прокладки Always, шампуні Head & Shoulders та бритви Gillette.

Виробник попередив клієнтів про те, що вартість продукції зміниться в середньому на 43 відсотки з 15 березня. Закупівельні ціни на пральні порошки збільшаться в межах 30 відсотків, миючі засоби – на 26 відсотків. Вартість товарів для дитячої гігієни змінюється на 47 відсотків, для жіночої – на третину. Для товарів для краси та здоров'я йдеться про показник у 67 відсотків, засобів для догляду за волоссям — 63 відсотки, засобів для гоління — 65 відсотків, засобів для догляду за порожниною рота — 58 відсотків.

В офісі P&G у Східній Європі заявили, що відпускні ціни коригуються через «нестабільну ситуацію на російському ринку, безпрецедентні труднощі в ланцюжку поставок», значне подорожчання транспортних послуг, сировини та матеріалів, вплив курсів валют. Ціни в магазині залишаються на розсуд продавця.

Читайте також: Carlsberg припинила експорт на Росію

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також