23 березня 2022

H&M експериментує з продажами «чужих» брендів у магазинах

H&M експериментує з продажами «чужих» брендів у магазинах
1169

Шведський фешн-рітейлер H&M Group, один із найбільших гравців на світовому ринку, експериментує з асортиментом у своїх магазинах на внутрішньому ринку, а також у Німеччині. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

H&M почав продавати модний одяг сторонніх брендів у своїх шведських магазинах у лютому 2022 року. Таким чином фешн-гігант намагається конкурувати зі зростаючим бізнесом таких інтернет-майданчиків, як Asos, Zalando та Amazon.

Продажі продукції брендів, що не входять до портфелю H&M Group, ведуться також у магазинах підконтрольних рітейлеру мереж & Other Stories та Arket. На першому етапі йдеться переважно про взуття та аксесуари.

Раніше H&M вже експериментувала із продажем косметичних засобів від сторонніх брендів у своїх магазинах. Тепер же в деяких локаціях тестуються продажі як товарів з брендів, що входять до портфелю групи, так і «чужих» брендів, включно з Lee, Wrangler і Kangol.

Нова концепція магазинів тестується на ринку в Німеччині з березня 2022 року. Рітейлер планує постійно розширювати кількість представлених брендів у магазинах, а також виводити рітейл-концепт з новим асортиментом на інші міжнародні ринки.

Читайте також: На Росії закрилися всі магазини H&M

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також