H&M експериментує з продажами «чужих» брендів у магазинах
Шведський фешн-рітейлер H&M Group, один із найбільших гравців на світовому ринку, експериментує з асортиментом у своїх магазинах на внутрішньому ринку, а також у Німеччині. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
H&M почав продавати модний одяг сторонніх брендів у своїх шведських магазинах у лютому 2022 року. Таким чином фешн-гігант намагається конкурувати зі зростаючим бізнесом таких інтернет-майданчиків, як Asos, Zalando та Amazon.
Продажі продукції брендів, що не входять до портфелю H&M Group, ведуться також у магазинах підконтрольних рітейлеру мереж & Other Stories та Arket. На першому етапі йдеться переважно про взуття та аксесуари.
Раніше H&M вже експериментувала із продажем косметичних засобів від сторонніх брендів у своїх магазинах. Тепер же в деяких локаціях тестуються продажі як товарів з брендів, що входять до портфелю групи, так і «чужих» брендів, включно з Lee, Wrangler і Kangol.
Нова концепція магазинів тестується на ринку в Німеччині з березня 2022 року. Рітейлер планує постійно розширювати кількість представлених брендів у магазинах, а також виводити рітейл-концепт з новим асортиментом на інші міжнародні ринки.
Читайте також: На Росії закрилися всі магазини H&M
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, ли, вранглер, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар