Christian Louboutin програв суд в Японії за право на червону підошву

Французький виробник розкішного взуття Christian Louboutin програв справу про порушення прав на товарний знак в Японії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Fashion Law. Бренду не вдалося відстояти право на червону підошву.
Компанія подала позов проти японської Eizo Collection Co., звинувативши її в порушенні інтелектуальних прав і недобросовісної конкуренції та зажадавши відшкодування збитків. Eizo, заснована в 1959 році, продавала туфлі-човники з червоною підошвою, виконаною з гуми.
Захист французького бренду заявив, що взуття Christian Louboutin із червоною підошвою продавалося в Японії понад 20 років. Тільки з 2016 року компанія отримала дохід від продажу жіночих туфель на японському ринку в розмірі 26,3 млн. доларів, витративши при цьому 120 000 доларів на рік на рекламу цього товару.
Christian Louboutin провів опитування серед 3149 японських споживачів - жінок 20-50 років - у жовтні 2020 року, згідно з яким 65% респондентів асоціюють зображення черевиків з червоною підошвою з французьким брендом. Суд не прийняв цей аргумент, вважаючи, що учасниками опитування були переважно покупці предметів розкоші, при цьому їм показували лише фотографії взуття Louboutin, але не Eizo.
Зрештою окружний суд Токіо став на бік Eizo на тій підставі, що Christian Louboutin не має надійних прав на торгову марку в Японії, і, крім того, споживачі навряд чи сплутають пропозиції двох компаній — особливо з огляду на досвід клієнтів та їхню увагу при купівлі розкішних товарів.
Згідно з рішенням суду, червоний колір зазвичай використовувався для покращення естетичного вигляду взуття та широко застосовувався на японському ринку ще до приходу в країну бренду Christian Louboutin. При цьому двох десятиліть продажів у Японії та реклами недостатньо, щоб вважати французьку компанію першоджерелом.
Суд встановив, що обидві компанії поміщають на підошви назви своїх брендів, що також не дає змоги сплутати виробників. При цьому самі підошви візуально різняться: у Louboutin вони лаковані, а Eizo — з червоної гуми.
Читайте також: Paco Rabanne використовує NFT для фінансування свого архіву
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, лабутен, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар