Victoria's Secret виходить на ринок підліткової моди

Американська компанія Victoria's Secret представила новий бренд спідньої білизни та косметики Happy Nation, призначений для підлітків віком від 8 до 13 років. Happy Nation - це повністю цифровий бренд, що пропонує унісекс-асортимент: спортивні костюми, купальники та плавки, бюстгальтери, спідню білизну та засоби догляду за тілом. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
У розробці брали участь власні співробітники компанії, які мають дітей-підлітків, зовнішні експерти та лідери підліткової аудиторії. Це дозволило гарантувати, що все, від творчого процесу та фото до спілкування в соціальних мережах, сприятиме створенню безпечного, інклюзивного та підтримуючого середовища. Особливу увагу в Happy Nation приділять екологічності продукції.
Victoria's Secret поки не планує продавати продукцію Happy Nation у фізичному роздробі, ставка буде зроблена на цифрові майданчики, якими найчастіше користуються підлітки, та соцмережі. Влітку також планується вийти в метавсесвіт та інтегрувати бренд у популярну молодіжну ігрову платформу.
Ціни на асортименти Happy Nation варіюються від 15 доларів за шорти до 40 доларів за толстовку.
Читайте також: Victoria's Secret відкриє магазин нижньої білизни у метавсесвіті
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, виктория секрет, Ритейл, мировые производители, производство, купить одежду для подростка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар