22 квітня 2022

Victoria's Secret виходить на ринок підліткової моди

Victoria
1582

Американська компанія Victoria's Secret представила новий бренд спідньої білизни та косметики Happy Nation, призначений для підлітків віком від 8 до 13 років. Happy Nation - це повністю цифровий бренд, що пропонує унісекс-асортимент: спортивні костюми, купальники та плавки, бюстгальтери, спідню білизну та засоби догляду за тілом. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

У розробці брали участь власні співробітники компанії, які мають дітей-підлітків, зовнішні експерти та лідери підліткової аудиторії. Це дозволило гарантувати, що все, від творчого процесу та фото до спілкування в соціальних мережах, сприятиме створенню безпечного, інклюзивного та підтримуючого середовища. Особливу увагу в Happy Nation приділять екологічності продукції.

Victoria's Secret поки не планує продавати продукцію Happy Nation у фізичному роздробі, ставка буде зроблена на цифрові майданчики, якими найчастіше користуються підлітки, та соцмережі. Влітку також планується вийти в метавсесвіт та інтегрувати бренд у популярну молодіжну ігрову платформу.

Ціни на асортименти Happy Nation варіюються від 15 доларів за шорти до 40 доларів за толстовку.

Читайте також: Victoria's Secret відкриє магазин нижньої білизни у метавсесвіті

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також