Unilever перестане рекламувати свою продукцію дітям віком до 16 років

Компанія Unilever заявила, що припиняє глобальну рекламу продуктів харчування та напоїв для дітей віком до 16 років через засоби масової інформації. Також компанія припиняє взаємодію з інфлюєнсерами, цільовою аудиторією яких є діти. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.
В оновленому варіанті хартії глобальних принципів конгломерат прописав:
• Компанія не орієнтуватиметься на дітей віком до 16 років за допомогою маркетингу або соціальних мереж.
• Компанія не збиратиме персональні дані про дітей віком до 16 років.
• Компанія обмежить доступ дітей до контенту інфлюєнсерів.
• Компанія припиняє просування своїх брендів або продуктів у школах, за винятком участі в освітніх кампаніях.
• Компанія припиняє взаємодію з інфлюєнсерами віком до 16 років, чиєю цільовою аудиторією є діти.
Метт Клоуз, президент підрозділу з виробництва морозива компанії Unilever, заявив, що бренд визнає вплив соціальних мереж і маркетингу на вибір дітей. «Вносячи ці зміни, ми прагнемо й надалі знижувати вплив реклами продуктів харчування та напоїв на дітей, а натомість підтримуємо батьків у виборі відповідних ласощів, якими можна насолоджуватися час від часу без завдання шкоди здоров'ю», - сказав він.
У 2003 році компанія стала однією з перших, хто вжив спеціальних заходів для маркетингу продуктів харчування та напоїв для дітей. Маркетингові комунікації компанії та комунікації в точках продажів відповідають законам і нормам відповідних країн і кодексам саморегулювання.
Читайте також: Unilever опублікувала фінансовий звіт за 2021 рік
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, унилевер, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар