03 травня 2022

Alibaba просуватиме в Європі південно-східну азіатську платформу Lazada

Alibaba просуватиме в Європі південно-східну азіатську платформу Lazada
1282

Lazada, найбільша платформа електронної комерції в Південно-Східній Азії, має великі плани на європейський ринок. Її материнська компанія, Alibaba, хоче перенести онлайн-ринок до Європи, тепер, коли китайці ще більше посилили контроль над аеропортом Льєжа. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Alibaba Group планує представити свою дочірню компанію з Південно-Східної Азії Lazada в Європі. Цей інтернет-маркет є найбільшим гравцем електронної комерції в Південно-Східній Азії та налічував понад 159 мільйонів активних клієнтів у 2021 році. Компанія, яка була заснована десять років тому, поставила за мету збільшити кількість користувачів до 300 мільйонів до 2030 року. У 2016 році контрольний пакет акцій Lazada був придбаний Alibaba.

Європа раптом упинилася у сфері інтересів Lazada  після того, як її головний конкурент Shopee, стикнувся з проблемами на Старому континенті. Минулого року Shopee був запущений в Польщі, Іспанії та Франції, але вже в березні цього року платформа відійшла з французького ринку через слабкі перспективи зростання. Alibaba вважає, що в неї більше шансів на успіх, оскільки вона має сильні логістичні позиції в бельгійському вантажному аеропорту Льєж. У листопаді минулого року Alibaba відкрила новий центральний хаб в аеропорту для свого логістичного підрозділу Cainiao, який, за її словами, є найбільшим у своєму роді у Європі.

Lazada буде відрізнятися в Європі від дочірньої формули AliExpress, виступаючи більше як місцевий маркет з європейськими трейдерами та партнерами з продажу, а не переважно китайською пропозицією на AliExpress. Очолюватиме ініціативу Джеймс Донг, генеральний директор Lazada Thailand.

Для Alibaba важливо орієнтуватися на закордонну експансію, оскільки внутрішнє китайське зростання сповільнюється. Технологічному гіганту доводиться мати справу з сильними новачками, такими як Pinduoduo і TikTok Douyin, а також із жорсткішими правилами, які обмежують владу правлячих мега-ритейлерів. Крім того, на ринку Південно-Східної Азії посилюється конкуренція.

Читайте також: Alibaba планує запустити модель прямого онлайн-роздробу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також