10 травня 2022

Модні бренди не поспішають відмовлятися від екзотичної шкіри

Модні бренди не поспішають відмовлятися від екзотичної шкіри
1068

У той час, як одні компанії засуджують використання крокодилової, зміїної та страусиної шкіри, інші подвоюють ставку на цю категорію продуктів, повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.

Коли Gucci оголосила натуральне хутро «застарілим» у 2017 році, це стало сигналом до початку глобальних змін і в результаті допомогло витіснити цей матеріал з полиць більшості найбільших модних магазинів протягом декількох років. Тепер борці за права тварин сподіваються спровокувати аналогічний рух щодо екзотичних шкір, проте шансів на успіх поки що не дуже багато. Celine запускає лінію ексклюзивних сумок із крокодилової шкіри на замовлення в жовтні цього року, у паризькому флагманському бутіку Dior є цілий відділ, присвячений виробам із екзотичних видів шкіри. Louis Vuitton розширила свою частку у виробництві екзотичних шкір, відкривши дві спеціалізовані майстерні у Франції на початку квітня.

Відмовитися від хутра було значно простіше, оскільки цей матеріал становив невелику частину продажів. Крім того, вироби зі шкіри - несезонна категорія, яка, на відміну від хутра, не схильна до впливу кліматичних умов, а також вони сигналізують про багатство та статус. Завдяки своїй незмінній привабливості серед надбагатих клієнтів, ця категорія виявилася стійкою під час пандемії: у 2021 році на вироби з екзотів припадало від 5 до 10 відсотків загального обсягу ринку шкіргалантереї, а загальна ринкова вартість становила від 3 до 6 мільярдів євро.

Інвестиції в матеріали нового покоління, які могли б стати альтернативою натуральним шкірі та хутру, різко зросли: стартапи, спрямовані на розробку інноваційних матеріалів, отримали у 2021 році фінансування на суму 980 мільйонів доларів, що більш ніж удвічі перевищує суму, залучену у 2020 році. Але деякі з технологій зосереджені безпосередньо на заміні екзотичних шкір — що ускладнює масовий уникнення цієї категорії в найближчому майбутньому.

Читайте також: Бренд Кім Кардаш'ян випустив першу лінійку білизни для людей з обмеженнями

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також