Carlsberg запустила нову рекламну кампанію з Мадсом Міккельсеном
Виробник пива Carlsberg запустив нову глобальну рекламну кампанію разом із давнім партнером групи, датським актором Мадсом Міккельсеном. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Бренд розповідає історію роботи Carlsberg Foundation, одного з найстаріших промислових фондів у світі.
Демонструючи історії від Carlsberg Foundation у новій глобальній рекламній кампанії, група втілює в життя віру в те, що «роблячи краще пиво, можна зробити світ кращим».
Центральне місце в кампанії займає реклама, яка з Мадсом Міккельсеном, в якій він проходить кількома локаціями, що посилаються на основні зони Фонду Карлсберга, такі як наукова лабораторія, космічний корабель, майстерня художника та ферма.
Реклама має підкреслювати, що через Carlsberg Foundation майже 30% дивідендів виробника пива спрямовується на науку, освоєння космосу, мистецтво та врожай завтрашнього дня.
Мадс Міккельсен раніше з'являвся в численних рекламних кампаніях групи, включаючи телевізійний ролик, який рекламує безалкогольне пиво.
Читайте також: Carlsberg оголосила про вихід з росії
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, карлсберг, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар