Cropp, House та Reserved відкриються на росії під новими брендами
Польська LPP Group, один із найбільших фешн-ритейлерів на російському ринку, досягла угоди про продаж бізнесу. Російські активи LPP переходять під контроль консорціуму інвесторів із Китаю, імена яких наразі не розкриваються, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Mallls.
Як повідомили в прес-службі російського підрозділу LPP, у рамках угоди покупець зможе продавати товари, що належать компанії, але не зможе використати бренди та товарні знаки. У московському офісі ритейлера уточнили, що відкриття перших магазинів під управлінням нових власників відбудеться вже найближчими вихідними. Таким чином, мережа розвиватиметься під новими брендами.
LPP стала однією з перших компаній, що оголосили про зупинення операційної діяльності на російському ринку ще наприкінці лютого. У квітні стало відомо про намір ритейлера остаточно піти з ринку та продати всі свої активи.
На росії польська компанія керувала понад 500 магазинами під брендами Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. У портфелі компанії виторг російського дивізіону генерував близько 25% всіх продажів на глобальному ринку.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, кропп, резервед, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар