23 травня 2022

Велика Британія зіткнулася зі зниженням попиту на одяг

Велика Британія зіткнулася зі зниженням попиту на одяг
1372

Інфляція у Великій Британії досягла 40-річного максимуму і сягнула 9%, через що британські ритейлери можуть зіткнутися з падінням продажів одягу та взуття, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Just Style.

Зростання інфляції означає, що вартість предметів повсякденного побуту, таких як продукти харчування, паливо й одяг, зросте для споживачів по всій Великій Британії, тому в пріоритеті опиняться предмети першої необхідності. При цьому ситуація, ймовірно, стане ще більш напруженою протягом найближчих місяців, оскільки Банк Англії прогнозує зростання інфляції цього року до 10%.

Згідно з щомісячним опитуванням споживачів Великої Британії, проведеним GlobalData у квітні 2022 року, лише 30,4% британських споживачів не очікують, що їхні купівельні звички щодо одягу та взуття зміняться внаслідок підвищення цін, тоді як 32,1% заявили, що будуть купувати менше товарів, а 13,1% повністю припинять їхню покупку.

Найбільше криза вплине на споживчі звички аудиторії у віці 16–44 років, оскільки молоді люди, зазвичай, мають нижчі доходи. Також дані опитування сильно різняться залежно від статі: переважно про зниження витрат на одяг заявили жінки, оскільки чоловіки, як правило, в принципі більше уваги приділяють предметам першої необхідності та менше – модним товарам.

«Ці зміни у споживчих звичках частково стали причиною стриманого зростання на ринку одягу Великої Британії у 2022 році, який залишається помітно нижчим за рівень 2019-го», - зазначила аналітик з одягу в GlobalData Піппа Стівенс.

Згідно зі звітом, опублікованим The Independent, благодійні організації вже повідомили про збільшення попиту на вживаний одяг у відповідь на зростання виробничих витрат, у результаті якого ціни на модні товари досягли максимального рівня за весь час спостережень з 1988 року.

Британський роздрібний консорціум (BRC) пояснює, що вищі ціни на енергоносії поряд з обмеженим ринком праці та величезними витратами на логістику впливають на всіх ритейлерів.

«Ритейлери у всіх секторах спостерігають зростання своїх витрат – сектор моди не є винятком із цього правила, де зростають транспортні витрати, збільшуються витрати на товари, які часто імпортуються з-за кордону, – прокоментував представник BRC. — Попереду на нас чекають важкі часи. Роздрібна торгівля є дуже стійким сектором, і ми впевнені, що роздрібні торговці одягом зроблять все необхідне, щоб досягти успіху. Це може бути розширення асортименту одягу або акцентування уваги на групах клієнтів, які все ще витрачають гроші на одяг… Бренди шукатимуть способи скоротити витрати. Я впевнений, що деякі ритейлери візьмуть на себе частину підвищення цін, щоб захистити клієнтів, і це безсумнівно допоможе зберегти попит на високому рівні».

Читайте також: Ціни на взуття можуть зрости на 8,4% протягом найближчих півроку

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також