Продажі e-commerce в Німеччині впали через війну в Україні

Продажі електронної комерції в Німеччині впали на 6,7% у річному обчисленні за період з 1 квітня по 16 травня внаслідок впливу війни в Україні та зростанням цін. Про це повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Вплив був відчутний у всіх торгових кластерах, за винятком товарів першої необхідності, таких як продукти харчування та ліки, онлайн-продажі яких зросли на 4,1%, повідомляє асоціація електронної комерції BEVH.
Найбільш постраждали товари для дому та ремонту та квіти, продажі яких впали на 15,2%; Продажі автомобілів, мотоциклів і супутніх аксесуарів знизилися на 14,5%, а електроніки –на 14,4%.
«Наразі ми бачимо два ефекти: нормалізацію продажів у порівнянні з максимумами попереднього року та вплив війни в поєднанні з незадоволеними споживачами», — сказав речник BEVH Френк Дюсслер.
Читайте також: Війна в Україні підштовхнула світові ціни на м’ясо до рекорду
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейле, новости элктронной коммерции, новости e-commerce, война в украине, влияние войны в украине на экономику
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар