15 червня 2022

Apple очолила список найдорожчих брендів світу

Apple очолила список найдорожчих брендів світу
1229

Apple через сім років повернула собі перший рядок у світовому рейтингу найдорожчих брендів світу, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на щорічний звіт BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

Вартість бренду Apple збільшилася за минулий рік на 55% і досягла $947,1 млрд. На другий рядок піднялася Google, вартість бренду якої злетіла на 79%, до $819,6 млрд.

Тим часом Amazon, лідерка минулого року, зуміла збільшити вартість свого бренду лише на 3%, через що компанія опустилася на третю позицію з результатом $705,6 млрд. Четвертий рядок у рейтингу зберегла Microsoft (зростання на 49%, до $611,5 млрд), п'яту – китайський інтернет-гігант Tencent, попри падіння вартості бренду на 11%, до $214 млрд.

До десятки найдорожчих брендів світу також увійшли McDonald's (+27%, $196,5 млрд), Visa (ціна залишилася на рівні $191 млрд), Facebook (падіння на 18% , до $186,4 млрд), Alibaba (зниження на 29%, до $170 млрд) і Louis Vuitton (зростання на 64%, до $124,3 млрд).

Найшвидше зростаючим став бренд Cartier, вартість якого злетіла за рік на 88% - до $10,1 млрд. На 83% подорожчав бренд YouTube, до $86,2 млрд, на 78% зросла вартість бренду Tesla, до $75,9 млрд.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також