21 июня 2022

Шоколад Milka провів редизайн упаковки

Шоколад Milka провів редизайн упаковки
966

Бренд шоколаду Milka (входить до Mondelez International) оновив дизайн упаковки - корова Ліла, маскот компанії, змістилася в центр етикетки, а пейзаж на її тлі став багатошаровим, щоб ще більше підкреслити альпійський дух. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Крім того, упаковка змінила значок з альпійським молоком, а на лицьовій стороні креатори розмістили логотип «Cocoa Life» — він означає, що Milka виробляється з какао, вирощеного в рамках глобальної програми Mondelez International зі сталого розвитку постачальників какао-бобів.

Єдиний елемент дизайну, що залишився без змін – фірмовий колір Milka. Ліловий відтінок став відмінною частиною бренду в 1901 році, з тих пір він позиціонується як відомий візуальний елемент всіх лінійок продукції.

Глобальний редизайн бренду розробила команда британської агенції Bulletproof.

Раніше оновив упаковку свого шоколаду ще один актив Mondelez International — принт на упаковці Alpen Gold став більш реалістичним, а краї з'явилися золоті смужки на честь 25-річчя бренду.

Читайте також: Mondelez стала власником грецького виробника круасанів і чіпсів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также