Шоколад Milka провів редизайн упаковки

Бренд шоколаду Milka (входить до Mondelez International) оновив дизайн упаковки - корова Ліла, маскот компанії, змістилася в центр етикетки, а пейзаж на її тлі став багатошаровим, щоб ще більше підкреслити альпійський дух. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Крім того, упаковка змінила значок з альпійським молоком, а на лицьовій стороні креатори розмістили логотип «Cocoa Life» — він означає, що Milka виробляється з какао, вирощеного в рамках глобальної програми Mondelez International зі сталого розвитку постачальників какао-бобів.
Єдиний елемент дизайну, що залишився без змін – фірмовий колір Milka. Ліловий відтінок став відмінною частиною бренду в 1901 році, з тих пір він позиціонується як відомий візуальний елемент всіх лінійок продукції.
Глобальний редизайн бренду розробила команда британської агенції Bulletproof.
Раніше оновив упаковку свого шоколаду ще один актив Mondelez International — принт на упаковці Alpen Gold став більш реалістичним, а краї з'явилися золоті смужки на честь 25-річчя бренду.
Читайте також: Mondelez стала власником грецького виробника круасанів і чіпсів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, милка, новости производителей, шоколад милка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар