28 червня 2022

Mango виведе підліткову лінію на міжнародний ринок

Mango виведе підліткову лінію на міжнародний ринок
1212

Іспанський модний ритейлер Mango планує розширити свою мережу магазинів одягу для підлітків Mango Teen до 11 торгових точок на домашньому ринку. 2023 року лінія вийде на міжнародний ринок, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.es.

З моменту свого запуску у 2020 році ритейлер тестував формат на тимчасових магазинах в Іспанії. У червні компанія відкрила першу постійну точку Mango Teen площею 100 кв. метрів у торговому центрі Westfield La Maquinsita в Барселоні. Нові магазини з'являться цього року в Сарагосі, Жироні, Барселоні, Більбао, Сан-Себастьяні та Санта-Крус-де-Тенеріфе.

Розвиток підліткової лінії — один із кроків у стратегії Mango з диверсифікації портфеля — останні два роки в ньому також з'явилися колекції для дому та занять спортом.

Особливість Mango Teen – у модному асортименті за доступними цінами, що дозволяє бренду конкурувати з іншими гравцями ринку. Так, бренди, що спеціалізуються на одязі для підлітків, такі як Brownie або Nícoli, мають набагато вищу цінову позицію, тоді як недорогі мережі, наприклад, Kiabi, пропонують більш базові товари.

Колекція Mango Teen налічує понад 800 найменувань, включаючи аксесуари, причому 85% асортименту призначено для жіночої аудиторії, а 15% — для чоловічої. Оновлення колекцій відбуватиметься кожні 15 днів, що дозволить бренду адаптуватися «до насущних та найактуальніших потреб своїх клієнтів», пояснюють у Mango.

До розробки дизайну одягу та інтер'єрів магазинів Mango залучила не лише сторонні компанії, що спеціалізуються на роботі з підлітками, але також власну команду, яку посилили молоді співробітники, близькі до суспільства підлітків.

У 2021 році підрозділ Mango Kids, до якого входить дитячий та підлітковий одяг, збільшив продажі більш ніж на 60% порівняно з 2019 роком і розраховує закрити поточний рік із виручкою понад 200 млн євро, що означає подвоєння обороту всього за два роки.

Поряд із розширенням з Mango Teen компанія також планує відкрити у 2022 році понад 40 нових магазинів Mango Kids по всьому світу, наростивши мережу до 450 точок у 80 країнах.

Дитяча лінія також приступила до реалізації нової концепції магазину Kids Lab, яка включає реконструкцію планування та примірочних, а також оновлення меблів і способу викладення товару. Концепція була випробувана в паризькому магазині на бульварі Осман і з вересня поширюватиметься на нові магазини. Асортимент дитячої лінії налічує 2500 найменувань за середньою ціною 16 євро.

Читайте також: Fashion-ритейлер Mango йде з росії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також