Розширена реальність може зменшити кількість повернення товарів

Інтерес до роботи з розширеною реальністю в індустрії моди набирає обертів в останні роки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
Одним із найпомітніших гравців у цій галузі стала Snap Inc., яка володіє соціальною мережею Snapchat та інвестуванням у технологію віртуального моделювання одягу. У 2021 році вона представила лінзи розширеної реальності, що дозволило «примірювати» одяг та варіанти макіяжу.
Цього місяця компанія опублікувала нові дані, в яких розширена реальність розглядається як високоефективний інструмент для зменшення повернень.
Опитування показало, що дві третини споживачів з меншою ймовірністю повернуть товари після використання AR. У той же час майже три чверті респондентів сказали, що, швидше за все, вони купуватимуть одяг після використання AR у майбутньому.
Стартап Zero10, який також спеціалізується на розширеній реальності, має намір конкурувати з Snapchat. Після інвестицій у сумі двох мільйонів доларів проєкт готується запустити набір програмного забезпечення для моделювання одягу. Компанія також розробляє рішення для просування AR у роздрібній торгівлі.
За підрахунками, ринок доповненої реальності у світі в роздрібній торгівлі цього року оцінюється в приблизно 2,36 мільярда доларів, а до кінця 2032 року прогнозується, що зростання сягне близько 23 мільярдів доларів. Частка модних продуктів залежатиме, принаймні частково, від популярності формату Метавсесвіту.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: дополненная реальность, ar-технология, инновации в ритейле, дополненная ральность в торговле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар