В Італії набирають популярності платформи для пошуку партнерів

Економічна та політична нестабільність змушує італійську індустрію знаходити нові рішення для підтримки та розвитку малих та середніх виробництв, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
Низка ініціатив в Італії спрямована на те, щоб налагодити партнерство між відомими чи перспективними брендами та місцевим ланцюжком поставок. Так, підприємець Давид Клементоні розробив онлайн-платформу Italian Artisan для найму компаній чисельністю до 100 співробітників, розташованих у 30 центрах виробництва модного одягу в Італії, та сприяння їхній роботі з міжнародними fashion-брендами та ритейлерами.
Платформа була представлена в її поточній версії у 2019 році та об'єднала близько 700 виробництв, і їх кількість продовжує зростати.
Italian Artisan встановила зв'язки з британською платформою Arts Thread, яка налічує 300 000 користувачів зі шкіл моди по всьому світу, та італійської Camera Buyer, що дозволяє місцевим ритейлерам розвивати власні бренди.
Загалом платформа націлена на залучення 60 000 брендів до 2028 року та отримання понад 370 мільйонів євро у бізнесі. Крім цього, італійська асоціація виробників шкіргалантереї Assopellettieri спільно з виставкою шкіряної промисловості Lineapelle допрацьовує аналогічний сервіс Mipel Lab, націлений на те, щоб сприяти розвитку ділових відносин між виробничими фірмами та тими гравцями індустрії, які ще не виробляють продукцію в Італії.
"Якби ми могли залучити до Італії хоча б 5% модних компаній, які ще не розглядають Італію як виробничий центр, ми могли б надати малим та середнім підприємствам багато роботи", - сказав Денні Д'Алессандро, головний виконавчий директор Mipel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар