04 липня 2022

Покупці в різних країнах зіткнулися з дефіцитом товарів

Покупці в різних країнах зіткнулися з дефіцитом товарів
1339

Відсутність запасів через кризу в ланцюжку постачання є основною перешкодою для покупок в Інтернеті для 43% споживачів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.es і звіт Global Consumer Insights Pulse Survey, опублікований компанією PriceWaterhouseCoopers (PwC).

42% опитаних споживачів вважають, що затримки з доставкою серйозно позначаються на онлайн-покупках. Найбільше вплив на цифрові канали перебоїв у ланцюжку постачання відчувається в Австралії, Індії та США, тоді як в Іспанії, Японії та Таїланді криза матиме найбільш пом'якшений ефект, зазначає консалтингова компанія.

Криза в ланцюжку поставок також є одним із факторів, що впливають на рішення споживача про купівлю у фізичному магазині: 37% респондентів заявили PwC, що вони не змогли купити товар, тому що його не було.

Близько 50% опитаних споживачів очікують, що інфляція продовжить зростати в найближчі шість місяців, що на десять пунктів перевищує цифри, зафіксовані у звіті PwC два роки тому. Крім того, дедалі більше покупців планує скоротити витрати на другорядні товари, такі як мода, косметика та електроніка.

"Споживачі, як і раніше, покладають великі надії на сервіс і купівельний досвід, тому компанії, які зможуть впоратися з цими збоями, виграють у своїх конкурентів", - кажуть у PwC.

Незважаючи на незручності, викликані кризою пропозиції, респонденти не втратили смаку до онлайн-покупок: майже 50% опитаних очікують, що їхнє цифрове споживання зросте в найближчі шість місяців, а 39% вважають, що воно залишиться на колишньому рівні.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також